Předoperační vyšetření

Každá operace je do jisté míry pro organismus riziková, proto je nutné před nástupem na zákrok absolvovat předoperační vyšetření, které tato rizika minimalizuje a operující lékař a anesteziolog získají perfektní obraz o vašem celkovém stavu.

Předoperační vyšetření je nutné absolvovat 1–14 dní před plánovaným zákrokem. Může být zajištěno vaším praktickým lékařem nebo jej můžete absolvovat u nás na klinice.

Co musí být součástí předoperačního vyšetření:

• Anamnéza a fyzikální vyšetření, kompletní laboratorní vyšetření krve – krevní obraz, parametry krevní srážlivosti, hladiny jednotlivých minerálů, cukrů a tuků, jaterní testy. V odborné terminologii zkratek se jedná o vyšetření KO +diff, CRP, aPTT, Quick, Na, K, Cl, glykémie, urea, kreatinin, ALT, AST, HBsAg
  • Je nutné provést elektrokardiografické vyšetření srdce – EKG
  • Týden před operací nesmí pacient užívat žádné léky obsahující kyselinu acetylsalicylovou - např. Acylpyrin, Superpyrin, Anopyrin, Aspirin, pokud tyto léky pravidelně užíváte, proberte s lékařem možnosti jejich vysazení
  • V závěru je třeba vyjádření Vašeho lékaře, zda můžete podstoupit celkovou anestezii

Uvedená vyšetření minimalizují rizika komplikací, je tedy ve Vašem zájmu zajistit tato vyšetření kompletní.

Vyšetření trvá přibližně 30 minut a je zpoplatněno částkou 1500 Kč. Pro zajištění předoperačního vyšetření na naší klinice kontaktujte prosím naše koordinátory na telefonním čísle +420 226 291 640 a domluvte si svůj termín.

Kontaktujte nás se svým dotazem

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.