Opatření v souvislosti s COVID - 19

Upozornění

Provoz kliniky nadále pokračuje, ale v souvislosti se šířením koronaviru COVID–19 a v návaznosti na doporučení a nařízení MZ ČR jsme se rozhodli zavést několik prevetivních opatření pro zajištění bezpečného prostředí pro naše pacienty i zaměstnance. Prosíme o součinnost i Vás, naše pacienty, abychom zajistili bezpečné prostředí pro všechny.

Klienty příjmáme k operačním zákrokům plastické chirurgie, stomatologickým ošetřením i výkonům korektivní dermatologie.

Žádáme ale o součinnost a plné respektování níže uvedených pravidel:

1) Na naší kliniku až do odvolání nepříjmáme zahraniční klienty s bydlištěm v rizikových zemích

2) Tuzemské klienty z rizikových zemí přijíždějící prosíme o odklad návštěvy o minimálně o 14 dnů od návratu zpět do ČR.
Termín je možné si přeobjednat na telefonních číslech 226 291 640 nebo 734 102 017

3) Do odvolání prosíme blízké našich klientů plánující návštěvu na lůžkovém oddělení, aby ji nevykonávali a své přátele a příbuzné si coby doprovod vyzvedli na naši recepci.

4) Do odvolání prosíme každého klienta mířícího k nám na konzultaci či zákrok, aby dbal zvýšené osobní odpovědnosti a odložil návštěvu u nás zejména cítí-li:

• Zvýšenou teplotu
  • Respirační potíže
  • Jiné projevy virového onemocnění (bolest v krku, bolest kloubů, kašel, bolest hlavy,…)

5) Na recepci je připravena desinfekce na ruce, prosíme o její využívání bezprostředně po vstupu na kliniku

V případě dotazů nás můžete kontaktovat telefonicky či e-mailem kdykoliv a svou konkrétní situaci s námi zkonzultovat

734 102 017 | info@brandeisclinic.cz

Kontaktujte nás se svým dotazem

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.