Kruhy a váčky pod očima

Příčin nevzhledných tmavých kruhů a váčků pod očima je mnoho. Kůže kolem očí je velmi jemná a citlivá. Nese známky nedostatku spánku či nezdravého životního stylu.

I některá onemocnění, jako například onemocnění ledvin, mohou zpomalit průtok krve a lymfy v očním okolí a způsobit otoky pod očima a unavený vzhled. V takovém případě dokáží naši lékaři odhalit příčinu a poradit vhodnou léčbu.
Většina klientů má však jemné vrásky kolem očí a tmavé kruhy a prohlubně pod očima z důvodu stárnutí. Věkem kůže ztrácí objem, hydrataci a elasticitu.

Jaké je řešení?

Na naší klinice omlazujeme unavené oči novým typem injekční výplně Teosyal Redensity II, který vyplní prohlubně a vrásky a vrátí očnímu okolí mladistvý vzhled. Tento typ injekční výplně obsahuje kyselinu hyaluronovou, vitamíny a aminokyseliny. Naši pacienti jsou nadšeni výsledky, kterých pomocí této injekční výplně dosahujeme. Teosyal Redensity II je u nás extrémně populární, hlavně u klientů do 40 let nebo kolem 40. roku věku, kterým ještě lékař nedoporučil operaci očních víček.

Před zákrokem

Doporučujeme vyhnout se týden před ošetřením příjmu léků s protizánětlivým účinkem jako je ibuprofen, dále lékům s obsahem aspirinu, vitamínu E, ženšenu a ginko biloby.

Během zákroku

Samotný zákrok trvá asi 20 minut. Lékař může před zákrokem danou oblast znecitlivět krémem. Injekční aplikace je téměř bezbolestná. V místě aplikace se mohou objevit zarudnutí nebo malý otok. Tyto příznaky se vytrácejí v průměru do 24 hodin.
Požadovaný výsledek je ihned viditelný a vydrží asi 12 měsíců.

Po zákroku

Doporučujeme 2 dny po zákroku nepožívat alkohol a vyhnout se extrémní sportovní zátěži, pobytu na prudkém slunci a saunování.

Doplňkové alternativy pro omlazení očního okolí:

Kromě injekční výplně kruhů pod očima, můžete vyzkoušet i Medik8 Dark Circles kosmetiku, která je určená hlavně na tmavé kruhy pod očima, a která zlepšuje mikrocirkulaci krve, omezuje rozpad kolagenu a elastické matrice. Velmi oblíbenou kosmetikou pro omlazení očního okolí u našich klientů je i Retinol Eye TR s vysokým obsahem vitamínu A. Anebo můžete u nás vyzkoušet i Antiganing expresní ošetření očního okolí přístrojem LPG.