Kruhy a váčky pod očima

Příčin nevzhledných tmavých kruhů a váčků pod očima je mnoho. Kůže kolem očí je velmi jemná a citlivá. Nese známky nedostatku spánku či nezdravého životního stylu.

I některá onemocnění, jako například onemocnění ledvin, mohou zpomalit průtok krve a lymfy v očním okolí a způsobit otoky pod očima a unavený vzhled. V takovém případě dokáží naši lékaři odhalit příčinu a poradit vhodnou léčbu.
Většina klientů má však jemné vrásky kolem očí a tmavé kruhy a prohlubně pod očima z důvodu stárnutí. Věkem kůže ztrácí objem, hydrataci a elasticitu.

Jaké je řešení?

Pracovníci Brandeis Clinic mají k dispozici hned několik metod odstranění váčků a kruhů pod očima, a to:

Vhodnost jednotlivých ošetření určí pracovník Brandeis Clinic po nezávazné úvodní konzultaci s klientem.

Ošetření na Brandeis Clinic provádí vždy pouze kvalifikovaný personál s mnohaletými zkušenostmi a tisícovkami ošetřených pacientů. Ošetření v oblasti očí je nutné provádět maximálně citlivě, zásadní je výborná znalost anatomie tváře a cit pro estetiku.

Před zákrokem aplikace kyseliny hyaluronové

Doporučujeme vyhnout se týden před ošetřením příjmu léků s protizánětlivým účinkem jako je ibuprofen, dále lékům s obsahem aspirinu, vitamínu E, ženšenu a ginko biloby.

Během zákroku

Samotný zákrok trvá asi 20 minut. Lékař může před zákrokem danou oblast znecitlivět krémem. Injekční aplikace je téměř bezbolestná. V místě aplikace se mohou objevit zarudnutí nebo malý otok. Tyto příznaky se vytrácejí v průměru do 24 hodin.
Požadovaný výsledek je ihned viditelný a vydrží asi 12 měsíců.

Po zákroku

Doporučujeme 2 dny po zákroku nepožívat alkohol a vyhnout se extrémní sportovní zátěži, pobytu na prudkém slunci a saunování.