Fotografie před a po

Důvody, proč přijít na stomatologii na Brandeis Clinic

• Perfektní estetické výsledky:
    Naší každodenní prací nejsou jen opravy zubních kazů či léčení zánětů. Vytváříme mistrovská díla v podobě nádherných zubů ve stylu hollywoodských hvězd!
  • Rychlost:
    Jsme schopni rekonstruovat celý chrup za pouhé dva dny pomocí faset či korunek. Keramické náhrady stomatologové vyrábějí na švýcarském CEREC systému, který je špička v robotické stomatologii.
  • Bezbolestnost:
    V případě, že máte strach z bolesti při ošetření, je možné celý zákrok absolvovat v tzv. analgosedaci, kdy jsou potlačeny pocity strachu i bolesti. Pacient v podstatě pospává a zákrok si nepamatuje.
  • Zuby na splátky:
    Poskytujeme splátky na zuby do 100 000 Kč a to na všechny druhy ošetření včetně rovnátek, faset či bělení zubů.
  • Konzultace zdarma:
    Přijďte se s naším zubařem domluvit osobně. Ke každému zákroku konzultace zdarma!
  • Dětská stomatologie:
    Postupnými návštěvami naučíme i vaše dítě, že se zubaře nemusí bát! Stejně jako u dospělých, i u dětských pacientů existuje možnost provést komplikované či bolestivé zákroky v analgosedaci.
  • Ani komplikovaná ošetření nejsou problém:
    Kromě estetických zákroků provádíme i náročné výkony, jako například transplantaci čelistní kosti pro zavedení zubních implantátů.
  • Komplexní služby:
    Provádíme několik typů bělení zubů, dentální hygienu, rovnátka, ošetření kazů, léčbu kořenových kanálků i náročnější rekonstrukce zubů pomocí korunek, faset, můstků či implantátů.

Objednejte se na ošetření