Ošetření zubů v analgosedaci

Je pro Vás představa návštěvy zubního lékaře příliš stresující? U nás ošetření zubů nebolí! Díky analgosedaci mohou mít perfektní úsměv i dospělí a děti, kteří mají panický strach z bolestného ošetření. Vyzkoušejte nás!

Brandeis Clinic jako jedna z mála zubních klinik v ČR nabízí zubní ošetření v takzvané analgosedaci. Ta představuje stav navozený zkušeným anesteziologem, při kterém pacient zákrok prospí (není v bezvědomí jako při celkové anestezii), nevnímá bolest a ze zákroku si nic nepamatuje. Tento typ sedace využívá Brandeis Clinic při rozsahem náročnějších pracích - například při zavedení většího počtu zubních implantátu, při ošetření malých dětí nebo pacientů, kteří mají panický strach ze zubaře.

Sedace - všechny typy stomatologických zákroků

Prvním typem je tzv. sedace (navození útlumu při vědomí, pacient pospává). Anesteziolog aplikuje pacientovi nitrožilně látku Dormicum.  Sedace je určená pro pacienty, kteří trpí obavami ze zubního ošetření a využívá se též u běžných zákroků, jako je například plomba.
Pacient po ošetření zůstává 2 hodiny  na klinice a je pod dozorem zdravotní sestry. Poté může odejít domů s doprovodem.

Analgosedace - bezbolestný zákrok a komfort

Druhým typem analgosedace je nitrožilní nebo intranasální (nosem) aplikace látky Midazolam, nebo některého z opiátů. Tento typ analgosedace je vhodný u více bolestivých zákroků jako je třeba extrakce zubu, nebo na žádost pacienta, který vyžaduje zvýšený komfort.
U tohoto zároku jsou předoperační vyšetření a příchod nalačno rovněž vyžadovány.

Intranasální analgosedace - jako v bavlnce v každém věku

Třetím typem analgosedace je intransální (pomocí nosního spraye) aplikace dexmetomidinu a hypnotika nebo opiátu. Je vhodné pro delší a bolestivé zákroky, například při  zavedení více implantátů najednou.
Předoperační vyšetření nutné. Pacient musí vždy přijít nalačno.  Po ošetření je nutno  zůstat  na dospávacím pokoji delší dobu, 6-8 hodin, případně i přes noc (dle povahy zákroku).