Léčba akné přístrojem Acleara

Čistá pleť na počkání. Akné je chronické kožní onemocnění, které postihuje až 80 % lidí ve věku od 11 do 30 let. Mnohé však trápí i ve vyšším věku. My vám jako první klinika v ČR přinášíme unikátní řešení. Je jím léčba akné americkým přístrojem Acleara.

Fotografie před a po ošetření

O léčbě akné unikátní technologií Acleara

Jde o průlom v léčbě akné. Výsledek je patrný již po týdnu od prvního ošetření. Revoluční léčba akné americkou technologií Acleara poskytuje úlevu klientům, u nichž neúčinkovala antibiotika ani laser! Proč se dál trápit špatnou pletí, když už nemusíte?

Princip fungování přístroje spočívá v kombinaci velmi výkonného vakua a intenzivního pulzního světla. Vakuum z pórů vysaje maz a intenzivní pulzní světlo následně zničí většinu škodlivých bakterií v kůži. Ošetření je naprosto bezbolestné a neinvazivní.

Jaké oblasti můžeme ošetřit?

Další výhodou této technologie je, že ji můžeme využít na všechny části těla, kde se akné běžné vyskytuje. Mimo obličeje tedy i ramena, záda nebo horní část hrudníku.

Před zákrokem

Před ošetřením doporučujeme absolvovat krátkou konzultaci s naším lékařem. Jejím účelem je především zjištění rozsahu onemocnění a poučení o průběhu léčby a následné péči o pokožku. Zákrok je velmi jednoduchý a rychlý, nevyžaduje tedy žádné větší přípravy.

Během zákroku

Samotná léčba akné touto revoluční metodou trvá přibližně 10 až 15 minut. Zákrok probíhá ambulantně, je bezbolestný a klient hned po jeho skončení odchází domů, není limitován ve vykonávání běžných činností.

Po zákroku

Po ošetření zůstanou kožní póry dokonale vyčištěné. Díky tomu se viditelné projevy akné zmenší nebo úplně vymizí během 1-2 následujících týdnů.

Kdo může podstoupit zákrok?

Kdokoliv, kdo trpí na akné, mastnou pleť anebo rozšířené póry. Tato nejmodernější metoda funguje i u klientů, u nichž léčba volně prodejnými léky, speciální kosmetikou, antibiotiky nebo laserem selhala.

Chcete se zbavit akné jednou pro vždy? Objednejte se na konzultaci.